Address

Klarabergsviadukten 70

111 64 Stockholm

Hitta Hit

Kliniken bedriv som en del av träningspuls och ligger i worldtrad center. Från T-Centralen tar du uppgång via Klarabergsviadukten. Lokaltrafik: Tunnelbanans gröna, röda, blå linje eller pendeltåg till station T-Centralen uppgång Klarabergsviadukten.

Hitta Hit

Öppettider

Måndag07:15-17:00
Tisdag07:15-17:00
Onsdag07:15-17:00
Torsdag07:15-17:00
Fredag07:15-17:00
LördagStängt
SöndagStängt

Vad kan vi hjälpa dig med?

Behöver du hjälp med smärta i kroppen? Boka ett besök hos en av våra legitimerade kiropraktorer.

Frågor eller funderingar? Läs om de vanligaste frågorna och funderingarna kring kiropraktik och behandling.

Kiropraktisk behandling är en effektiv, säker och skonsam behandlingsform för smärta kopplad till muskler och leder.

Följs oss på sociala media

Facebook och Instagram

@kiropraktorvard

Om vår klinik

Kiropraktor Stockholm Central

Träningspuls

Kiropraktor-stockholm-central-klinik

Kiropraktor Stockholm – Kliniken hittar ni på Klarabergsviadukten 70, mitt emot Stockholm centralstation på entréplan i World Trade Center. Hit kan du söka dig för professionellt omhändertagande vid akuta besvär, långvarig värk eller idrottsskador.

Vanliga sökorsaker kan vara bland annat ryggskott, hälsenebesvär, axelsmärta eller nackspärr. Vi individanpassar alltid vår behandling utifrån dina behov och önskemål om det så innebär att bli fri från smärta eller återgå till idrott efter idrottsskada.

I World Trade Center hittar ni utöver våra duktiga kiropraktorer en välutrustad träningslokal – Träningspuls. Träningspuls är ett centralt gym i Stockholm center med direkt anknytning till Stockholms centralstation. Här kan vi stolt erbjuda dig fullt utrustad gymsektion för djupgående rehabiliteringsträning.

stötvåg stockholm mats

Våra Kiropraktorer Mats på Kiropraktorvård Stockholm innehar examensbevis från Skandinaviska Kiropraktorhögskolans 5 åriga utbildning samt utfärdad legitimation från socialstyrelsen. Båda vidareutbildar sig löpande internt och externt för att kunna erbjuda dig bästa möjliga vård.

Vid ett besök hos oss blir du tryggt omhändertagen med noggrann undersökning och behandling. Skulle det behövas får du även hjälp med olika hemövningar för att du så fort som möjligt ska kunna nå dina mål och få ut det mesta av din vardag.

På vår klinik i Stockholm har vi även möjlighet att erbjuda dig stötvåg och EMtransform. Stötvågsbehandling är en behandlingsmetod som via tryckvågor stimulerar muskulatur eller sena på cellnivå för att behandla smärtproblematik vid fenomen såsom hälsporre, hopparknä och musarm. EMtranform är bra komplement för dig som vill förbättra din muskelmassa eller aktivera muskulatur
efter en skada.

Vår kiropraktor Mats har varit verksam på adressen sedan 2007 och som en del av Kiropraktorvård Stockholm är han ett självklart val för dig med smärt- och värk relaterade besvär.